Jako, że na rynku jest ogromna konkurencja, firmy dwoją się i troją, aby wyróżnić się i przebić ze swoją ofertą, co niestety obecnie nie jest prostym zadaniem. Jako, że reklama jest dźwignią handlu, to coraz wiece firm stawia na gadżety reklamowe, których zadaniem jest kreowanie pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorstwa.
Dotarcie do szerokiego grona odbiorców zwiększa bowiem szanse na zainteresowanie oferowanymi produktami i usługami, a co za tym idzie większe prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu. Niestety bombardowanie potencjalnych klientów całą masą nic dla nich nieznaczących ulotek czy broszur moja się z celem. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest danie im czegoś, co sprawi im przyjemność lub okaże się być dla nich przydatne. Coraz częściej formy stawiają na cukierki z logo, które są kojarzone z miłą niespodzianką, co wpływa na sposób postrzegania danego przedsiębiorstwa przez potencjalnych klientów. Oczywiście bardzo ważne jest to, aby cukierki takie były smaczne i wyróżniały się oryginalnym smakiem.
Przyjemność ze spożywania słodyczy w połączeniu z nazwą marki na opakowaniu to świetny sposób na zaistnienie w oczach obdarowanych. Takie słodycze reklamowe świetnie sprawdzą się w przypadku najróżniejszych szkoleń, targów, bankietów i innych wydarzeń skupiających dużą liczbę osób w jednym miejscu. Takie cukierki mogą stanowić także upominek dla pracowników firmowych, co z pewnością wpłynie pozytywnie na ich stosunek do pracodawcy. Obdarowany pracownik to zadowolony pracownik, czyli wydajniejszy pracownik. Taki miły gest ze strony szefa jest z całą pewnością czymś godnym uznania przez obdarowanego. Takie czekoladki firmowe to świetny sposób na przekonanie do siebie klientów, wzbudzenie w nich sympatii i zaufania. Oczywiście konieczne jest postawienie na jakość upominków.